گرفتگی عضلات در دیالیز عقل چیست و چگونه آن را تسکین
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

گرفتگی عضلات در دیالیز عقل چیست و چگونه آن را تسکین

گرفتگی در دیالیز چه دلیلی و چگونه آن را تسکین است؟ گرفتگی عضلات به عنوان یکی از عوارض جانبی دیالیز کیفیت زندگی بیمار در برخی از درجه تاثیر می گذارد، بنابراین واقعا مردم ناراحت کند. پس چگونه برای از بین بردن گرفتگی رخ داده در دیالیز تبدیل شده است به یک موضوع داغ در زیر من به شما برخی از اطلاعات مرتبط در مورد گرفتگی در دیالیز را، به امید آن می تواند به شما کمک کند.
علل گرفتگی در دیالیز چیست؟
گرفتگی عضلانی معمولا بیشتر با فشار خون پایین همراه است. همچنین می تواند رخ دهد هنگامی که شما زیر وزن خشک خود هستند. گرفتگی عضلانی شدید را تجربه نزدیک به پایان درمان دیالیز و تداوم برای یک مدت بعد از دیالیز اغلب به علت کم شدن آب بدن.
چگونه برای از بین بردن گرفتگی در دیالیز؟
هنگامی که شما گرفتگی و فشار خون پایین، پرسنل دیالیز ممکن است نرمال سالین، که می تواند مایع در بدن و عضله گرفتگی خود را افزایش می دهد ممکن است، رها می دهد. علاوه بر این، هیپرتونیک سالین یا گلوکز تجویز خواهد شد. گرما و ماساژ برای عضله گرفتگی می تواند درد را تسکین دهد. برای گرفتگی مزمن پا، آنها ممکن است کینین، کارنیتین و یا داروهای دیگری تجویز کند. برای جلوگیری از گرفتگی، لازم است هر روز به چوب به محدودیت های مایع و سدیم خود را. حفظ تعادل بین وزن خشک و دستاوردهای مایع لازم است
در واقع، در اینجا راه دیگری برای حل این مشکل این است که به برخی از درمان های جایگزین دیالیز است. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های طب چینی سنتی می تواند کمک به مردم بهتر تسکین آن عوارض دیالیز زندگی می کنند. علاوه بر این، آن را نیز می تواند کمک به بیمار از شر دیالیز از طریق بهبود عملکرد پایین کلیه خلاص شوید.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی شما می توانید به ما پیام بگذارید و یا دکتر ما در واتساپ / وایبر مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: